לתיאום פגישת ייעוץ ראשונית בתשלום

מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם




    דיני תקשורת – Entertainment law

    דיני תקשורת או דיני  מדיה, או כפי שהם נקראים באנגלית Entertainment law or media law, הם מונחים  המתארים שילוב של קטגוריות מסורתיות של החוק, עם דגש על מתן שירותים משפטיים לתעשיית הבידור.

    מדובר בתחומים משפטים המתייחסים לאמנויות החזותיות, והאודיו ויזואליות כגון רדיו, טלוויזיה, קולנוע, וכן  מוסיקה, פרסום, תיאטרון, אינטרנט וכד'. לכל אחת מהתחומים  הנ"ל יש חקיקה, כללים, נהגים, הלכה פסוקה, רגולציה,  ולעתים אף נורמות המוכתבות על ידי איגודים מקצועיים, אשר עשויים להשפיע בפועל על ההתנהלות המשפטית השוטפת. חלקים מרכזיים  בדינים אלו חופפים לענף  הקונבנציונלי הידוע של דיני הקניין הרוחני. אבל באופן מעשי יעוץ משפטי בתחום של דיני המדיה יכלול גם תחומים כמו דיני עבודה, פשיטות רגל, זכויות יוצרים, לשון הרע, חוזים, ביטוח, משפט בינלאומי פרטי, בוררות, ליטיגציה ועוד.

    למשרדה של עו"ד חסיד מומחיות רבה בתחום דיני התקשורת (טלוויזיה וקולנוע), הבידור, זכויות יוצרים. המשרד מעניק יעוץ לרשויות ציבוריות, לחברות הפקה וליחידים בתחומי הבימוי ההפקה התסריט וענפים אחרים בתחום היצירה.

    לעו"ד חסיד היכרות עמוקה עם המערכת ההסכמית בין ערוצי השידור לבין המפיקים, וביניהם לבין יוצרים, וכן התמחות מיוחדת בדיני זכויות יוצרים והדינים המסדירים את שוק התקשורת בישראל. כמנכ"ל איגוד מפיקי הקולנוע והטלוויזיה בישראל עסקה עו"ד חסיד במתן הגנה מקצועית למפיקים ביחסיהם כמעבידים עם יוצרים ומבצעים, בניסוח חוזים בינאיגודיים וביישוב סכסוכים.

    בין היתר, לקחה עו"ד חסיד חלק פעיל בקידום חקיקה לרווחת יוצרי הקולנוע והטלוויזיה. בין החוקים שהייתה שותפה לניסוחם, עדכונם, וקידום חקיקתם: חוק הקולנוע, חוק זכויות יוצרים, חוק וכללי הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו (שינויי חקיקה), וחוק התקשורת (בזק ושידורים).

    שתף

    לתיאום פגישת ייעוץ ראשונית בתשלום

    מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם




      דילוג לתוכן