לתיאום פגישת ייעוץ ראשונית בתשלום

מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם




    הישגים יוצאי דופן למשרד

    דיני עבודה:

    סע"ש 36973-11-13 רבקה רוזנבאום נגד דובק בע"מ

    משרדנו ייצג את התובעת

    התובעת פוטרה מדובק בגיל 65 בנימוק שניתן לפטר נשים החל מגיל 62 הואיל ובגיל זה הן זכאיות לפנסיה. לטענת דובק העובדה שעובדת זכאית לפנסיה מקנה לה יתרון על פני עובדים אחרים. כך גם נטען שהיותו של בעלה פנסיונר של חברת החשמל מעיד כי מצבה הכלכלי שפיר.

    מנגד טענת התובעת שכפיית אישה לפרוש בגיל המוקדם לגיל הפרישה הסטטוטורי (67) פירושה אפליה לרעה על בסיס מגדרי ואפליה מחמת גיל.

    בית הדין האזור לעבודה קיבל את כל טענות התובעת וקבע כי פיטוריה של התובעת מהווה אפליה מחמת גיל ומגדר ומהווה הפרה של חוק השוויון. כמו כן ציין בית הדין כי התפיסה שהתובעת יכולה להסתמך כלכלית על הכנסות בעלה, היא תפיסה שוביניסטית ואנכרוניסטית ומן הראוי שתעבור מן העולם. עוד קבע בית הדין כי הליך השימוע שנעשה לתובעת היא פגום מהיסוד באשר הוכח כי ההחלטה לפטרה הייתה מעשה עשוי עוד בטרם החלה ישיבת השימוע.

    בית הדין פסק לתובעת פיצוי בשל אובדן הכנסה עד למועד פרישתה בגיל 67 סך של 122,500 ₪ ופיצויים נוספים בסך 153,165 ₪ סה"כ פיצויים בסך של 275,665 ₪ 

    סע"ש 38470-07-15 אורנה אביקזר נגד פרוטומד ואח'

    משרדנו ייצג את התובעת

    התובעת שמשה כמנכ"לית החברה ופוטרה שלא כדין בזמן היריון, ללא שימוע וללא תשלום 6 חודשי הודעה מוקדמת בהתאם לחוזה העסקתה והכל תוך הכפשתה וביזוייה. הנתבעים הגישו נגד התובעת תביעה שכנגד בטענה שמעלה באמון החברה והוציאה מהחברה כספים שלא כדין.

    בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב קיבל את כל טענות התביעה ודחה כליל את התביעה שכנגד. לתובעת נפסקו 161,191 ₪ בגין הודעה מוקדמת, פיצויי פיטורין שלא כדין, פיצויי פיטורין בתוספת פיצוי הלנה, פידיון ימי חופשה ולשון הרע.

    הטרדה מינית

    סע"ש 55972-06-15 אלמונית נגד פלוני (בדלתיים סגורות)

    משרדנו ייצג את הנתבע

    נגד הנתבע, איש עסקים כבן 65 הוגשה תביעה בגין הטרדה מינית על ידי עובדת צעירה שפוטרה מהחברה שבבעלותו. לדבריה כשנה לפני שפוטרה התובע טפח על ישבנה במהלך אירוע בו השתתפו וזאת תוך שהוא מציין: "נראית טוב מחוץ לעבודה."

    בית הדין האזורי לעבודה מפי כבוד השופטת שרון אלקיים קבע שמדובר בתובעת בלתי מהימנה ולא אמינה שלא עמדה בנטל ההוכחה ודחה את תביעתה על כל חלקיה ואף הטיל עליה הוצאות משפט.

    לשון הרע – תלונת שווא

    תמ"ש 11397-02-17 ר.ס ואי. ב.א. נגד ה.ש (דלתיים סגורות)

    משרדנו ייצג את התובעים

    התובעים אם ובנה, הגישו תביעת לשון הרע נגד אחי אבי המשפחה המנוח שהתלונן במשטרה שהתובעים התעללו באחיו (אבי המשפחה), הפקירו אותו ואף רצחו אותו בדם קר. לאחר חקירה בחשד לרצח נסגר התיק בחוסר אשמה.

    עמדתנו הייתה כי במקרה הזה לא מוקנית לנתבע ההגנה שבחוק בנוגע להגשת תלונה במשטרה, היות שתלונתו איננה מבוססת על תשתית עובדתית כלשהי וכל כולה מבוססת על גוזמאות וסיפורי בדים חסרי בסיס ונעדרי כל סבירות, ומכיוון שכך מדובר בתלונה הנעדרת תום לב.

    בית המשפט קיבל את כל טענותנו, פסק 165,000 ₪ לטובת התובעים וקבע כי "הנתבע לא דבק באמת, לא בחל בגוזמאות ואף בשקרים בוטים לא בחל", ואשר על כן לא זכאי להגנת תום הלב.

    שתף

    לתיאום פגישת ייעוץ ראשונית בתשלום

    מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם




      לקוחות ממליצים

      אתי, אני שמחה שבחרתי בך לייצג אותי. במבט לאחור זה נראה כמו רכבת הרים מפחידה. זה לא היה פשוט בכלל. ואני מודה לך קודם כל על האומץ והנחישות, על זה שלא ויתרת ונלחמת כנגד כל הסיכויים והסיכונים. על המקצועיות (את יכולה ללמד את השופט כמה דברים); הלוחמנות, העקשנות, הצעקות שהעמידו את כולם במקום, הרגישות הרבה; על התמיכה ברגעים קשים וכואבים שזה לא מובן מאליו; סמכתי עלייך כי דאגת תמיד שהדברים יקרו על הצד הטוב ביותר עבורי, בשקיפות וכנות מלאה. נלחמת בכל הכוח והשקעת ונתת מעצמך.

      את באמת אחת יחידה מיוחדת, מאחלת לך להמשיך ולהצליח. לקבל סיפוק והוקרה מכל מה שאת עושה. המשיכי להיות פורצת דרך, יש הרבה ללמוד ממך. המעט שאני יכולה לעשות זה להוקיר לך על זה תודה תמיד! אז המון המוך המון תודה שהיית חלק מהדרך הזו שלי.

      ר.ש. 17.3.2021

      אתי יקרה, לכאורה "זה לא שלי", התהליך עם ר', במעורבות שהייתה עמוקה ובלתי נמנעת, ואז את נכנסת לעניינים. חייבת לומר לך שאת אחת יחידה ומיוחדת. לא תמיד פשוט מולך אבל מה שכל הזמן היה מעל לכל , זו מסירותך ומלחמתך על הצדק של ר'. השקעת מקצועיות, אבל השקעת הרבה לב.

      הנתינה, ההתמודדות, התמיכה, הנוכחות (שנגעה גם בי), כל אלה היו שם בעוצמות של אמת. אז מרגישה צורך גדול לומר לך גם מצידי – תודה! תודה שנתת בטחון (גם לי) שיש על מי לסמוך, על שקיפות במלחמה ללא עוררין בחוסר הצדק שכמעט וריסק את הילדה שלא עשתה רע לאיש. היית שם לכוון, היית שם לנצח!

      אנשים כמוך מרגישים ולאנשים כמוך מגיעה תודה ענקית כי זה כל כך לא ברור מאליו.

      מ.א. 16.3.2021

      עו"ד אתי חסיד ייצגה אותי בתביעה מורכבת שהוגשה נגדי בהטרדה מינית. מדובר באחד האירועים הקשים שקרו לי במהלך חיי. במשך כל ההליך הארוך, עו"ד חסיד נתנה לי להרגיש מוגן (כן, זו המילה),. היא פיתחה אסטרטגיה ועמדה עליה כמו מצביאה בשדה קרב, ואני הלכתי אחריה כמעט בעיניים סגורות. הניצחון היה גדול ומוחץ. כפי שציפתה התביעה נדחתה וחיי שבו למסלולם. אין מלים כדי לתאר את התודה והערכה שאני חש כלפיה.

      27.6.2020

      אני מודה לך שנלחמת עבורי כמו לביאה. חשבת שיש בעניין שלי עניין עקרוני של אפליה חמורה ונלחמת עד בית הדין הארצי לעבודה. תודה על המסירות ועל המקצועיות.

      ר. ר 16.3.2019

      תודה לך עו"ד אתי חסיד שהצלחת להוציא את הצדק לאור. הגעתי אלייך במקרה דרך גוגל כאשר חיפשתי עורך דין המתמחה בתביעת לשון הרע. בזכות הטיפול המקצועי וההתמודדות החכמה מול יריב לא פשוט, הצלחנו לסיים את העניין לשביעות רצוני המלאה. אני ממליץ עלייך לכל מי שזקוק לעורכת דין לוחמת, אכפתית ומבריקה.

      מ.נ. 9.7.2019

      ממליצה בחום על עורכת הדין אתי חסיד. מדובר בעורכת דין משכמה ומעלה. למרות קשיים משפטיים ויריבים חזקים שלא בחלו באמצעים, היא הצליחה לשכנע את בית המשפט שמדובר בתביעת לשון הרע מוצדקת. אחרי מלחמה לא פשוטה החזירה לי את שמי הטוב ואת המוניטין שבניתי בדם וביזע. אני יכולה להגיד שהעבודה איתך הייתה חוויה מתקנת ביחס לעורכי דין אחרים שאכזבו אותי . אני מודה לך, תבורכי.

      א.נ. 18.5.2018

      הגעתי אלייך אובד עצות ומיואש לאחר שנתבעתי בתביעה בלשון הרע במאות אלפי שקלים. כתב ההגנה שלך היה מלאכת מחשבת. את בן אדם עם חוש צדק מפותח, וידע משפטי רב, מה ששכנע את הצד השני להתקפל ולבקש להתפשר. בסופו של דבר לא שילמתי אגורה לצד השני וכל העניין נסגר כמעט בלא כלום. תודה לך על ההקשבה, על היסודיות, על החריצות ועל מה שאת.

      י.ב. 26.9.2018

      חוויתי הטרדה מינית קשה בעבודה, שפגעה בי ללא תקנה. כשהגעתי אל עו"ד אתי חסיד (דרך הגוגל), היא הסבירה לי את הקשיים בתביעת הטרדה מינית, אבל יחד עם זאת המליצה לי לשקול להגיש את התביעה כי למרות הקשיים התהליך יכול גם לתקן ולהעצים. הייתי שבורה ובעיקר מבוהלת מהאפשרות שאצטרך לעמוד מול המטריד. עו"ד חסיד הבטיחה לי שתשמור עלי, וכך היה. הגשנו תביעה נגד המטריד ונגד המעסיק שלי. במהלך הדיונים הרגשתי מחוזקת וצפיתי בהשפלתו של המטריד, זה היה חצי הדרך לניצחון. בסופו של דבר, בזכות חריפותה וכשרונה של עו"ד חסיד הצלחנו לסיים את התיק בפשרה לשביעות רצוני המלאה. אין מלים לתאר כמה אני מודה לעורכת הדין חסיד על הדרך וגם על התוצאה.

      10.12.2018

      נתבעתי בתביעות לשון הרע בסכום של 600,000 ₪. אני עורך דין בעצמי, וסביבי יש מספר רב של עורכי דין, שתחילה חשבתי להסתייע באחד מהם. אבל חבר המליץ לי על עו"ד את חסיד שמתמחה בלשון הרע. זו הייתה בחירה נכונה. מהר מאוד הבנתי שניהול תביעת לשון הרע מחייב עורך דין בעל מומחיות בסוג כזה של תביעות. עו"ד חסיד גילתה מקצועיות, בקיאות ויכולת ייצוג מרשימה בבית המשפט. את התובע ייצגו עורכי דין מאחד המשרדים הגדולים והנחשבים ביותר בישראל, אבל עו"ד חסיד הצליחה להביס אותם בטיעונים חריפים ואמיצים. בסופו של דבר, התובע הסכים להסתפק במכתב התנצלות. למרות הנסיבות הלא נעימות, אני שמח שיצא לי להכיר את האישה הזו שאומנותה חוכמתה. יש מעט עורכי דין כאלה.

      ע.א. 3.5.2016

      קשה לי לתאר את התהליך שעברתי עם עו"ד אתי חסיד במהלך ניהול תביעה בגין הטרדה מינית. זה לא היה רק מסע משפטי אלא גם מסע נפשי שבאמצעותו הבנתי הרבה דברים על עצמי. הגעתי אליה מוצפת, כועסת ומלאת רצון לנקום ולתבוע את עלבוני. עורכי הדין של הצד הנגדי טענו שאני שקרנית וממציאה וגם תבעו אותי בתביעת לשון הרע. עו"ד חסיד ליוותה אותי בנאמנות, הרגיעה את חששותיי ועזרה לי להתחבר לרצונות ולצרכים האמיתיים שלי. למרות שלא מיצינו את ההליך בבית משפט, צדקתי יצאה לאור והצלחתי לשקם את עצמי ולחזור למסלול הרגיל של חיי. כל זה לא היה קורה אילולא עו"ד חסיד, שהיא אחת ומיוחדת. ממליצה מכל הלב.

      24.4.2015

      דילוג לתוכן